Breaking

Sunday, February 21, 2021

I'm trying + (verb) - මම උත්සාහ කරමි + (ක්‍රියා පදය)


 I'm trying + (verb) - මම උත්සාහ කරමි + (ක්‍රියා පදය)

ශාරීරික, මානසික හෝ අධ්‍යාත්මික ශක්තියෙන් යමක් කිරීමට ඔබ උත්සාහ කරන බව 'I'm trying' යන වාක්‍ය ඛණ්ඩයෙන් යමෙකුට දැනුම් දෙයි. 'I'm trying' යන්නට ක්‍රියා පදයක් එක් කිරීමෙන් ඔබ පෙන්වා දෙන්නේ ඔබ කිරීමට උත්සාහ කරන්නේ කුමක් ද යන්නයි.

"I'm trying to get a car."
"මම කාර් එකක් ගන්න උත්සාහ කරනවා."

"I'm trying to call my friend."
"මම මගේ මිතුරා අමතන්න උත්සාහ කරනවා."

"I'm trying to enjoy my lunch."
"මම මගේ දිවා ආහාරය භුක්ති විඳීමට උත්සාහ කරමි."

"I'm trying to educate myself."
"මම මාවම දැනුවත් කිරීමට උත්සාහ කරමි."

"I'm trying to explain him."
"මම ඔහුට පැහැදිලි කිරීමට උත්සාහ කරමි."

"I'm trying new things."
"මම අලුත් දේවල් උත්සාහ කරනවා."

"I'm trying to do this."
"මම මෙය කිරීමට උත්සාහ කරමි."

"I'm trying to learn."
"මම ඉගෙන ගැනීමට උත්සාහ කරමි."

No comments:

Post a Comment