Breaking

Sunday, February 21, 2021

I'm gonna + (verb) - මම යන්නේ + (ක්‍රියා පදය)




I'm gonna + (verb) - මම යන්නේ + (ක්‍රියා පදය)

'gonna' යන වචනය ව්‍යාකරණමය වශයෙන් වැරදිය. නිසි ව්‍යාකරණයේ සමානකම 'going to' යන්නයි. 'gonna' යන වචනය භාවිතා කරන විට, ඔබ ඒ මොහොතේ හෝ නුදුරු අනාගතයේ දී කිරීමට අදහස් කරන්නේ කුමක්දැයි යමෙකුට කියයි.

"I'm gonna have some tea."
"මම තේ ටිකක් බොන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna go to church."
"මම දේවස්ථානයට යන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna eat some pasta."
"මම පැස්ට ටිකක් කන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna send out my CV."
"මම පැස්ට ටිකක් කන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna run a 100m."
"මම මගේ සීවී එක යවන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna ask him out for dinner."
"මම ඔහුට රාත්‍රී ආහාරයකට එලියට යන්න ආරාධනා කරන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna stop drinking."
"මම බීම නවත්තන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna help my mother."
"මම අම්මට උදවු කරන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna take English lessons."
"මම ඉංග්‍රීසි පාඩම් ඉගෙන ගන්නයි යන්නේ"

"I'm gonna write a book."
"මම පොතක් ලියන්නයි යන්නේ"

No comments:

Post a Comment