Breaking

Thursday, February 18, 2021

Variations of 'I'm in/at/on' - 'I'm in/at/on' හි භාවිතයන්

 'I'm in/at/on' හි භාවිතයන්

ඔබ කරන ක්‍රියාවක් විස්තර කරයි. බොහෝ විට, ඔබ කාමරයක් හෝ ගොඩනැගිල්ලක් වැනි භෞතික ස්ථානයකට ඇතුළු වන විට 'in' යන වචනය භාවිතා කරයි.

"I'm in the shower." - "මම නාන කාමරයේ සිටිමි."
"I'm in the lobby." - "මම ඉන්නේ ලොබියේ."
"I'm in a car." - "මම කාර් එකක ඉන්නෙ."
"I'm in a house." - "මම ඉන්නේ ගෙදර."
"I'm in a school." - "මම ඉන්නේ පාසලක."

'At' යන වචනය භාවිතා කිරීම ඔබ දැනට සිටින තැන යමෙකුට පැවසීමට උපකාරී වේ. 'At' සහ 'in' අතර වෙනස වන්නේ භෞතික පිහිටීම සාමාන්‍ය වීමයි.

"I'm at the grocery." - "මම සිල්ලර කඩේ."
"I'm at the mall." - "මම සාප්පුවේ සිටිමි."
"I'm at the doctor's office." - "මම ඉන්නේ වෛද්‍යවරයාගේ කාර්යාලයේ."
"I'm at the park." - "මම උද්‍යානයේ සිටිමි."
"I'm at the airport." - "මම ගුවන්තොටුපලේ."

No comments:

Post a Comment