Breaking

Sunday, February 21, 2021

I'm getting - මම වෙනව/මට ලැබෙනව


I'm getting - මම වෙනව/මට ලැබෙනව

'I'm' සහ 'getting' යන වචන සංයෝජනය කරන විට යම් කෙනෙකුට ඔබ පවසන්නේ යම් තත්වයක් ඔබ සන්තක වෙමින් පවතින බවත්, යම් බලපෑමකට ලක්ව ඇති බවත් හෝ යම් දෙයක් සොයා ගැනීමට හා ලබා ගැනීමට සැලසුම් කර ඇති බවත්ය. 

"I'm getting better." 
"මම හොඳ වෙනවා."

"I'm getting ready for sleep." 
"මම නින්දට සූදානම් වෙමි."

"I'm getting a headache." 
"මට හිසරදයක් වෙනවා."

"I'm getting a cold." 
"මට සෙම්ප්‍රතිශ්‍යාවක් දැනෙනවා."

"I'm getting married." 
"මම විවාහ වෙනවා."

"I'm getting tired." 
"මට මහන්සියි."

"I'm getting good at writing." 
"මම ලිවීමට දක්ෂයි."

"I'm getting a new bike." 
"මම අලුත් බයිසිකලයක් ගන්නවා."

"I'm getting a job." 
"මට රැකියාවක් ලැබෙනවා."

"I'm getting a kitten." 
"මට පූස් පැටියෙක් ලැබෙනවා."

No comments:

Post a Comment