Breaking

Sunday, February 21, 2021

I used to + (verb) - මම පුරුදුව සිටියා + (ක්‍රියා පදය)




I used to + (verb) - මම පුරුදුව සිටියා + (ක්‍රියා පදය)

'පුරුදුව සිටියා' අතීතයේ කළ දෙයක් ප්‍රකාශ කරන අතර එය දැන් සාමාන්‍යයෙන් සිදු නොවේ.

"I used to getup at 6 o'clock." - "මම උදේ 6 ට නැගිටින්න පුරුදුව සිටියා."

"I used to develop mobile apps." - "මම ජංගම යෙදුම් සංවර්ධනය කිරීමට පුරුදුව සිටියෙමි."

"I used to walk every day." - "මම හැමදාම ඇවිදීමට පුරුදුව සිටියා."

"I used to paint." - "මම හැමදාම තීන්ත ගෑමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to smoke." - "මම දුම් බීමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to work from home." - "මම නිවසේ සිට වැඩ කිරීමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to live in Colombo." - "මම කොළඹ ජීවත් වීමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to go to the café every day." - "මම හැමදාම කැෆේ එකට යාමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to sing." - "මම ගීත ගැයීමට පුරුදුව සිටියා"

"I used to like vegetables." - "මම ඉස්සර එළවලු වලට කැමතියි."


No comments:

Post a Comment