Breaking

Sunday, February 21, 2021

I have + (noun) - මා සතුව ඇත + (නාම පදය)




I have + (noun) - මා සතුව ඇත + (නාම පදය)

'මා සතුව ඇත' යන වචන භාවිතා කිරීමෙන් ඔබ සන්තකයේ හෝ අත්පත් කර ගත් දෙයක් ගැන යමෙකුට දැනුම් දෙයි.

"I have a cat."
"මට පුසෙක් ඉන්නවා."

"I have a nice car."
"මට ලස්සන කාර් එකක් තියෙනවා."

"I have a house."
"මට ගෙයක් තියෙනවා."

"I have a computer."
"මට පරිගණකයක් තිබේ."

"I have a headache."
"මට ඔලුවේ කැක්කුමයි."

'මට තිබේ' සමඟ 'නොහැකි' සහ 'නොකියයි' යන වචන ඔබට ඇසෙනු ඇත. මේවා එකතු කිරීමෙන් ඔබට ඉවසිය නොහැකි හෝ ඉඩ නොදෙන දේ ප්‍රකාශ කළ හැකිය.

"I cannot have that behavior in my house."
"මට ඒ හැසිරීම මගේ නිවසේ තිබිය නොහැක."


"I cannot have you over tonight."
"මට අද රෑට ඔයාව ගන්න බැහැ."


"I won't have anything to do with that."
"මට ඒ සමඟ කිසිම සම්බන්ධයක් නැහැ."


"I won't have it any other way."
"මට එය වෙනත් ආකාරයකින් නොතිබෙනු ඇත."



No comments:

Post a Comment