Breaking

Sunday, February 21, 2021

I have to + (verb) - යුතුයි/අවශ්‍යයි + (ක්‍රියා පදය)




I have to + (verb) - යුතුයි/අවශ්‍යයි + (ක්‍රියා පදය)

'have to' යන වචනය ඉක්මනින් සිදුවිය යුතු දෙයක් විස්තර කරයි. එය නිශ්චිතභාවය, අවශ්‍යතාවය හෝ වගකීම ප්‍රකාශ කරයි.

"I have to switch lesson." - "මට පාඩම මාරු කරන්න අවශ්‍යයි"

"I have to use the telephone." - "මට දුරකථනය පාවිච්චි කරන්න අවශ්‍යයි"

"I have to go to the bathroom." - "මට නාන කාමරයට යන්න අවශ්‍යයි"

"I have to leave now." - "මම දැන් යා යුතුයි"

"I have to do this." - "මට මෙය කළ යුතුයි"


යමක් කිරීමට අවශ්‍ය නොවන බව යෝජනා කිරීමට ඔබට 'don't' යන වචනය එක් කළ හැකිය.

"I don't have to switch lesson." - "මට පාඩම මාරු කරන්න අවශ්‍ය නැත"

"I don't have to use the telephone." - "මට දුරකථනය පාවිච්චි කරන්න අවශ්‍ය නැත"

"I don't have to go to the bathroom." - "මට නාන කාමරයට යන්න අවශ්‍ය නැත"

"I don't have to leave now." - "මම දැන් යා යුතු නැත"

"I don't have to do this." - "මට මෙය කළ යුතු නැත"


No comments:

Post a Comment