Breaking

Monday, February 22, 2021

Short sentences to speak - කතා කිරීමට අවශ්‍ය කෙටි වාක්‍ය



Most useful Short sentences to speak - කතා කිරීමට අවශ්‍ය කෙටි වාක්‍ය

  • For god sake I didn't do it.
  • මම දෙවියන්ට දිවුරනවා මම ඒක කළේ නැහැ කියලා

  • It makes no sense.
  • එයින් කිසිම තේරුමක් නැහැ.

  • It goes without saying that.
  • එය එසේ නොකියයි

  • By the grace of god
  • දෙවියන්ගේ කරුණාවෙන්

  • If you do care.
  • ඔබ සැලකිලිමත් නම්.

  • Get down to work.
  • වැඩට බහින්න.

  • For better or worse
  • හොඳ හෝ නරක අතට

  • It implies that...
  • එයින් ගම්‍ය වන්නේ ...

  • That will be great.
  • එය විශිෂ්ට වනු ඇත.

  • Unquestionable.
  • අවිවාදිතය.

  • Nothing special.
  • විශේෂ කිසිවක් නැත.

  • You deserve this thanks.
  • ඔබ මෙම ස්තූතියට සුදුසුයි.

  • You deserve this esteem.
  • ඔබ මෙම ගෞරවය ලැබීමට සුදුසුයි.

  • It was unwise of me to say that
  • එය කීම මට අනුවණකමකි

  • Even though.
  • එහෙම වුනත්.

  • I only scared him.
  • මම ඔහුට බය වුණා විතරයි.

  • Do you have any business with me?
  • ඔයාට මාත් එක්ක මොනවහරි වැඩක් තිබේද?

  • That's for sure!
  • එය නිසැකවම!

  • I think so.
  • මම එසේ සිතනවා.

  • I would say
  • මම කියන්නම්

  • By the way
  • ඒ කෙසේ වුවත්

  • Oh, yes.
  • ඔහ්, ඔව්.

  • Oh, that makes me think of
  • ඔහ්, ඒක මට හිතන්න සලස්වනවා

  • Oh, I forgot to mention.
  • ඔහ්, මට සඳහන් කිරීමට අමතක විය.

  • To get off the topic for a moment.
  • මොහොතකට මාතෘකාවෙන් ඉවත් වීමට.

  • To wander for a just a moment.
  • මොහොතකට ඉබාගාතේ යෑමට.

  • But one thing before that.
  • නමුත් ඊට පෙර එක් දෙයක්.

  • Let me digress.
  • මට පාඩුවෙ ඉන්න දෙන්න

  • It's all right, I can manage.
  • ඒක හරි, මට කළමනාකරණය කරගන්න පුළුවන්.

  • It's so great of you.
  • ඒක ඔයාට ගොඩක් නියමයි.

  • It's so kind of you.
  • ඔබ ඉතා කාරුණිකයි.

  • What's going on here?
  • මොකද මෙතන වෙන්නෙ?

  • There is a rumour that. - ( There is a rumour that you are smoking )
  • ඒ ගැන කටකතාවක් තිබේ. - (ඔබ දුම් පානය කරන බවට කටකතාවක් තිබේ)

  • Why the hell did you do that?
  • ඇයි ඔයා ඒක කළේ?



No comments:

Post a Comment