Breaking

Sunday, February 21, 2021

I have + (past participle) - මට තියනව + (අතීත කෘදන්තය)

 

I have + (past participle) - මට තියනව + (අතීත කෘදන්තය)

නැවතත්, 'I have' ඇති බව හෝ අත්පත් කරගත් දෙයක් පෙන්වයි. අතීත කෘදන්තය එකතු කිරීමෙන් ඔබ විසින් අතීතයක් හෝ ඔබ විසින් කරන ලද ක්‍රියාවක් පිළිබඳව යමෙකුට දැනුම් දෙනු ලැබේ.

  • I have done it.
  • මම ඒක කළා.
  • I have heard that before.
  • මම එය මීට පෙර අසා ඇත්තෙමි.
  • I have driven a bike.
  • මම බයිසිකලයක් පැදවූවෙමි.
  • I have forgotten the sentence.
  • මට වාක්‍යය අමතක වී ඇත.
  • I have read that article.
  • මම එම ලිපිය කියවා ඇත්තෙමි.
  • I have eaten at that food before.
  • මම මීට පෙර එම ආහාර අනුභව කර ඇත්තෙමි.
  • I have flown in an airplane.
  • මම ගුවන් යානයක පියාසර කර ඇත්තෙමි.
  • I have forgiven her.
  • මම ඇයට සමාව දුන්නා.
  • I have seen you before.
  • මම ඔබව මීට පෙර දැක ඇත්තෙමි.
  • I have written a book.
  • මම පොතක් ලියා ඇත.

No comments:

Post a Comment