Breaking

Sunday, February 21, 2021

I'm + (verb) - I'm + (ක්‍රියා පදය)



I'm + (verb) - I'm + (ක්‍රියා පදය)

'I'm' යනු 'I am' යන වචනවල සංකෝචනයකි. 'I'm' යන්නට ක්‍රියා පදයක් එක් කිරීමෙන් මෙය ඔබ කරන ක්‍රියාවක් හෝ සිදුවීමක් ප්‍රකාශ කිරීමට භාවිතා කළ හැකිය.


"I'm having my dinner." 
"මම මගේ රාත්‍රී ආහාරය ගන්නවා."

"I'm driving to church." 
"මම පල්ලියට යනවා."

"I'm laughing." 
"මම සිනාසෙමි."

"I'm typing a letter." 
"මම ලිපියක් ටයිප් කරනවා."

"I'm cooking lunch." 
"මම දිවා ආහාරය උයනවා."

"I'm combing my hair." 
"මම මගේ කොණ්ඩය පීරනවා."

"I'm hanging a calendar." 
"මම දින දර්ශනයක් එල්ලනවා."

"I am chatting." 
"මම කතාබස් කරමින් සිටිමි."

"I am working." 
"මම වැඩකරනවා."

"I am interested in the movie." 
"මම චිත්‍රපටය ගැන උනන්දු වෙමි."

"I am playing." 
"මම සෙල්ලම් කරනවා."

"I am studying." 
"මම ඉන්නේ පාඩම් කරමින්."

"I'm doing my homework." 
"මම මගේ ගෙදර වැඩ කරනවා."

No comments:

Post a Comment