Breaking

Wednesday, February 17, 2021

Basic usage of 'I'm' - I am හි මූලික භාවිතය

Basic usage of 'I'm' - I am හි මූලික භාවිතය

I am = I'm

'I'm' යනු 'I am' යන වචනයේ කෙටි යෙදුමකි. ඔබ ගැන යමෙකුට පැවසීමට හෝ ඔබ කරන දෙයක් විස්තර කිරීමට එය වෙනත් වචන සමඟ ඒකාබද්ධව භාවිතා කරයි.

"I'm excited." - "මම කලබලයි."
"I'm so tired." - "මට ගොඩාක් මහන්සියි."
"I'm confused." - "මම ව්‍යාකූලයි."
"I'm eighteen years old." - "මට වයස අවුරුදු දහඅටයි."
"I'm happy." - "මට සතුටුයි."
"I'm hungry." - "මට බඩගිනියි."
"I'm nervous." - "මම නොසන්සුන්."
"I'm leaving work." - "මම රැකියාවෙන් ඉවත් වෙනවා."
"I'm thirsty." - "මට තිබහයි."
"I'm from Colombo." - "මම කොළඹින්"
"I'm extremely tired." - "මම අතිශයින් වෙහෙසට පත්ව සිටිමි."
"I'm very happy." - "මට ගොඩක් සතුටුයි."
"I'm terribly hungry." - "මට හරිම බඩගිනි."
"I am super excited." - "මම ඉතා උද්දීපනය වුනා"
"I'm very nervous." - "මම ඉතා නොසන්සුන්."

No comments:

Post a Comment