Breaking

Saturday, February 20, 2021

Try not to Be Obsessed with Grammar Rules - ව්‍යාකරණ රීතිවලට ඇබ්බැහි නොවන්න


Learning Tips



බොහෝ ඉංග්‍රීසි සිසුන් ව්‍යාකරණ නීති රීති වලට ඇබ්බැහි වී සිටිති.
ඔවුන් ව්‍යාකරණ පාඩම් වලට ඇලුම් කරන අතර ව්‍යාකරණ හා සම්බන්ධ ප්‍රශ්න රාශියක් අසයි.
ඔබ එවැනි අයෙකු නම්, ප්‍රවේශම් වන්න.
එයට හේතුව පැහැදිලි කිරීමට මට ඉඩ දෙන්න.
ව්‍යාකරණ අධ්‍යයනය කිරීම ඔබේ ඉංග්‍රීසි භාෂාවට හානිකර විය හැකිය.
උදාහරණයක් ලෙස, Present Continuous Tense සලකා බලන්න (මම කරමින් සිටිමි).
ඉංග්‍රීසි ව්‍යාකරණ ඉතා සංකීර්ණයි. කිසිවක් සරල හෝ පැහැදිලි නැත.
මෙම Tense එක විවිධ අවස්ථා වලදී භාවිතා කළ හැකිය.

පළමුව, එය කථා කරන අවස්ථාවේ සිදුවන දෙයක් ගැන කතා කිරීමට භාවිතා කළ හැකිය. (“මම මගේ පුතාව සොයමි.”)
නිම නොකළ හෝ අසම්පූර්ණ ක්‍රියාකාරකමක් ගැන කතා කිරීමට ද එය භාවිතා කළ හැකිය. එබැවින්, “මම මේ මොහොතේ හොඳ පොතක් කියවමින් සිටිමි” යැයි මා කියන්නේ නම්, එයින් අදහස් කරන්නේ මා කතා කරන අවස්ථාවේ පොත කියවන බවක් නොවේ. (එයින් කියැවෙන්නේ මම එය කියවීම ආරම්භ කර ඇති නමුත් එය තවම අවසන් කර නොමැති බවයි.)
එපමණක් නොවේ. අනාගත සැලසුම් ගැන කතා කිරීමට ද Tenses භාවිතා කළ හැකිය! (“අපි සෙනසුරාදා පාපන්දු ක්‍රීඩා කරනවා.”)
ව්යාකූලත්වය මෙතැනින් අවසන් නොවේ. සමහර ක්‍රියා පද (want - අවශ්‍ය, Like - වැනි, Believe - විශ්වාස, Understand - තේරුම්, assume - උපකල්පනය, hate - වෛරය වැනි) සාමාන්‍යයෙන් අඛණ්ඩ ස්වරූපයෙන් භාවිතා නොවේ. (“I want something to eat - මට යමක් කෑමට අවශ්‍යයි.” “I am wanting” ලෙස භාවිතා නොවේ)

මෙය සුළු කොටසක් පමණි. ඔබ මෙම Tenses දිගටම අධ්‍යයනය කරන්නේ නම්, කටපාඩම් කිරීම සඳහා ඔබට තවත් ව්‍යතිරේක, සංකීර්ණ භාවිතයන් සහ ව්‍යාකූල තොරතුරු සොයාගත හැකිය.
මගේ අදහස නම්, ඔබ ව්‍යාකරණ රීති වැඩි වැඩියෙන් අධ්‍යයනය කරන තරමට ඔබ ව්‍යාකූලත්වයට පත්වේ. ව්‍යාකරණ හැදෑරීමෙන් ඔබට කිසි විටෙකත් ස්වභාවිකව ඉංග්‍රීසි කථා කිරීමට හෝ ලිවීමට නොහැකි වනු ඇත.
දැන් ඔබ කල්පනා කරනවා විය හැකිය, ඉංග්‍රීසි ව්‍යාකරණ එතරම් සංකීර්ණ නම්, ස්වදේශීය ඉංග්‍රීසි කතා කරන්නන් ව්‍යාකූල නොවන්නේ ඇයි?
මෙන්න හේතුව: නිවැරදි ඉගැන්වීමට නිරාවරණය වීමෙන් ඔබ ඔබේ පළමු භාෂාව ඉගෙන ගත්තා (සහ පසුබිමේ ඇති භාෂාව ස්වයංක්‍රීයව ඉගෙන ගැනීමට ඔබේ මොළයට ඉඩ දෙන්න). ඔබ ව්‍යාකරණ රීති කිසිවක් අධ්‍යයනය කර නැත.
හොඳයි, ඔබේ මව් භාෂාව ගැන ඔබ ව්‍යාකූල නොවීමට එකම හේතුව එයයි.
මම උසස් පාසලේ හා පාසලේදී ඉංග්‍රීසි ව්‍යාකරණ හැදෑරීමට පුරුදුව සිටි අතර මගේ කථන ඉංග්‍රීසි භයානක විය (වැඩි ඉංග්‍රීසි කතා කිරීමට නොහැකි විය). නමුත් මගේ විසි ගණන්වල මැද භාගයේදී මම ව්‍යාකරණ හැදෑරීම නවතා ඉංග්‍රීසි සවන් දීම, කියවීම සහ පුහුණුවීම ආරම්භ කළ අතර මගේ කථන ඉංග්‍රීසි ක්‍රියාකාරී ලෙස දියුණු විය!
ඔබේ මොළය බලවත් ය. ඔබේ දැනුවත් දැනීමකින් තොරව එයට ව්‍යාකරණ නීති ස්වයංක්‍රීයව හඳුනා ගැනීමට / ඉගෙන ගැනීමට හැකිය. ඔබට නිවැරදි ඉගැන්වීමට(කියවීම සහ සවන්දීම හරහා) නිරාවරණය විය යුතුය.


Many English understudies are fixated on punctuation rules. 

They love language exercises, and they ask bunches of syntax related inquiries. 

In case you're one of those individuals, be cautious. 

Contemplating sentence structure can be destructive to your English. 

Allow me to clarify why. 

English language structure is convoluted. Nothing is basic or direct. 

For instance, think about the Present Continuous tense (I am doing). 

This strained can be utilized in various situations. 

In the first place, it tends to be utilized to discuss something that is occurring at the hour of talking. ("I'm searching for my child.") 

It can likewise be utilized to discuss a movement that is incomplete or fragmented. Thus, in the event that I say, "I'm perusing a great book at the present time," that doesn't mean I'm perusing the book at the hour of talking. (It could imply that I have begun understanding it, yet have not completed it yet.) 

That is not all. The strained can likewise be utilized to discuss tentative arrangements! ("We are playing football on Saturday.") 

The disarray doesn't end here. A few action words (like need, as, accept, comprehend, expect, disdain) are not utilized in the nonstop structure. ("I need something to eat." Not "I'm needing.") 

This is only a hint of something larger. In the event that you keep on considering this strained, you'll discover more special cases, convoluted uses, and confounding subtleties to remember

My point is, the more you study syntax governs, the more befuddled you get. You'll always be unable to talk or compose English by considering language structure. 

you may be pondering, if English punctuation is so convoluted, for what reason don't local English speakers get befuddled

Indeed, it's a similar explanation you don't get befuddled over your local language. 

Here's the reason: you took in your initial language through openness to address information (and let your mind gain skill with the language out of sight). You didn't concentrate any punctuation rules. 

Your mind is ground-breaking. It can recognize/learn punctuation controls so without your cognizant mindfulness. You need to open yourself to a ton of right contribution (through perusing and tuning in). 

I used to examine English sentence structure during secondary school and school, and my communicated in English was horrible (couldn't talk a lot of English). But, at that point in my mid-twenties, I quit considering sentence structure and began tuning in, perusing, and rehearsing English, and my communicated in English improved !

No comments:

Post a Comment